Over Arkin Jeugd & Gezin

Klachtenregeling vanaf 18 jaar

Als je 18 jaar bent of ouder geldt er een andere klachtenregeling dan voor jongeren of kinderen en hun ouders.

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Je kunt dit dan het beste zelf bespreken met je behandelaar. Je kunt ook iemand meenemen om je te steunen bij dat gesprek. Een vriend, familielid of de patiëntenvertrouwenspersoon. Waarschijnlijk kom je er samen dan uit. Mocht dit gesprek niets opleveren, dan kan je een gesprek aanvragen bij de leidinggevende van de afdeling.

Als je daarna toch een klacht wil indienen, dan kun je naar de klachtenfunctionaris. Deze behandelt klachten en helpt je met informatie, advies of bemiddeling.

Als gesprekken en bemiddeling op niets uitlopen, kun je een klacht indienen bij de geschilleninstantie.

Je kunt hier de stappen van de klachtenregeling nalezen. Of bekijk het filmpje met een korte uitleg van hoe de klachtenregeling werkt.

 

Klachtenfunctionaris
Voor informatie, advies, bemiddeling en behandeling van klachten.

E klachtenfunctionaris@arkin.nl

T 088-5051205 Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag van 10 tot 16 uur.

Een klachtenfunctionaris neemt binnen drie werkdagen contact met je op.

Let op: Onze bereikbaarheid voor klachten over je facturatie is gewijzigd. De klachtenfunctionarissen facturatie zijn bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag, van 13.00 tot 15.00 uur op 
T 020 590 57 29 of via klachtenfacturatie@arkin.nl.

Sitemap